23.10.2023 / 15:46
StoryEditor

Black Friday po raz pierwszy z Omnibusem. Święto łowców promocji odzyska dawny blask?

(fot. CardMapr.nl/Unsplash)
Od początku bieżącego roku na sprzedawcach ciążą nowe obowiązki informacyjne odnośnie cen związane z implementacją dyrektywy Omnibus. Branża e-commerce miała czas i możliwość dostosowania się do aktualnych przepisów oraz skorygowania ewentualnych błędów. Jak nowe przepisy i wciąż wysoka inflacja wpłyną na tegoroczny Czarny Piątek?

Eksperci e-commerce uważają, że Black Friday czy Cyber Monday nie da się już wymazać z kalendarza. Konsumenci przywykli już do tego “święta zakupów” pod koniec listopada....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 14:44
StoryEditor
Silny wzrost na rynku nieruchomości komercyjnych. Transakcje w pierwszym półroczu sięgnęły 1,76 mld euro
Krzysztof Misiak, dyrektor zarządzający Cushman & Wakefield w Polsce (fot. mat. pras.)

Agencja Cushman & Wakefield szacuje wartość transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych w pierwszej połowie 2024 r. na 1,76 mld euro, co stanowi blisko 80-procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2023 r. Na rynku widoczna jest wzmożona aktywność funduszy inwestycyjnych, w tym podmiotów z polskim kapitałem. Eksperci Cushman & Wakefield prognozują, że całoroczny wolumen inwestycyjny może osiągnąć aż 4 mld euro.

Krzysztof Misiak, dyrektor zarządzający Cushman & Wakefield w Polsce wskazuje, że w pierwszym półroczu nastąpiło wyraźne odbicie sektora nieruchomości komercyjnych, a ponad 1,7 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 16:38
StoryEditor
Ekipa rośnie! Na jakich produktach FMCG grupa polskich influencerów chce budować swój biznes?
Łukasz Wojtyca i Karol ”Friz” Wiśniewski (fot. materiały prasowe)

Kilka lat temu Ekipa, czyli grupa polskich influencerów namieszała wspólnie z firmą Koral na rynku lodów w Polsce. Nasze internetowe gwiazdy postanowiły wykorzystać szansę i rozwinąć biznes na rynku produktów spożywczych, napojów i kosmetyków. Czy im się udało? Sprawdziliśmy jakie produkty mają w swoim portfelu luzie z Ekipy?

Ekipa Holding z 4,29 mln zł skonsolidowanego zysku w II kw. 2024 roku w stosunku do 2,28 mln zysku w tym samym okresie w roku 2023. Stanowi to wzrost o 88,31 proc. W skład g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. wrzesień 2024 01:53